Chat

Lise Defteri

Lise Defteri | Lise Defteri İzle | Lise Defteri Fan | Arda Kural | Sarp levedoğlu | Emre Altuğ | Ece Erken | Mehmet Can Mincinozlu | Lise Defteri Tüm Bölümleri İndir | Kampüsistan | Dağhan Külegeç | LiseDefterifan.blogspot.com | Lise Defteri Dizi Müziği İnidr |

-------------------------------------------------------------------------------------------- Lise Defteri Dizisinin Kanal d De Tekrar Bölümlerinin Yayınlanmasını İstiyorsanız 0212 413 51 11 Bu numarayı arayıp Lise Defterinin Tekrar Yayınlanmasını Talep ediniz... -------------------------------------------------------------------------------------------- Genis Aile Dizisi

18 Kasım 2008 Salı

Ayça Tecavüze Uğradı

Lise Defterinde Ayça Rolünde Oynayan A.A Tecavüze uğradı İşte Posta Gazetesinin Haberi



Tam Sayfa


Tam sayfa Resim Link : http://i33.tinypic.com/352ek2s.jpg



Hürriyetin'in Haberi

Televizyonda pek çok dizide rol alan ünlü bir dizi oyuncusu Büyükada'da tecavüze uğradı. Bir faytoncunun tecavüz ettiği A.A. yaşadığı dehşet dakikalarını anlattı.

Televizyonda pek çok dizide rol alan A.A., kısa bir tatili için Büyükada’ya gitti. Daha önce de sürekli gittiği otelde kalan 31 yaşındaki oyuncu, akşam saatlerine doğru bisikletiyle tura çıktı. Adanın arka tarafında 17 yaşındaki bir faytoncu, kimsenin olmamasını fırsat bilip, A.A.’nın üzerine çullandı. Neye uğradığını şaşıran ünlü oyuncu, bağırarak yardım istedi ancak sesini kimseye duyuramadı. A.A.’ya tecavüz eden faytoncu, daha sonra cep telefonunu da alıp kaçtı. Ünlü oyuncu, perişan halde polise başvurdu. Adli Tıp’tan yaralandığına dair rapor alan A.A. önce tecavüze uğradığını gizledi. Ancak daha sonra saldırganın tecavüz ettiğini açıkladı. Kısa sürede yakalanan saldırgan, A.A. tarafından da teşhis edildi. Tutuklanan saldırgan hakkında Kartal Ağır Ceza Mahkemesi’nde “tecavüz”, “darp” ve “gasp” suçlarından dava açıldı.

Dehşeti anlattı

Büyükada'da tecavüze uğrayan dizi oyuncusuna Vatan Gazetesi'nden Gülşen Yüksel ulaştı. Yüksel'e konuşan tecavüz mağduru A.A., yaşadığı korkunç olayı anlattı:

“Büyükada’da cinsel saldırı ve gasp olayı yaşadım. Bu olay 13 Temmuz’da oldu. Büyükada yakın olduğundan tatil için orayı tercih ettim. Sonra çocuk yakalandı, şimdi her şey yolunda. Ben Büyükada’ya gittiğimde .... otelde kalırım. Oraya kendi bisikletimi de götürmüştüm. Bisikletimle gezerken otelin arka tarafında saldırıya uğradım. Beni bisikletimden düşürdü. Saldıran da bir faytoncunun kardeşi. Genç bir çocuktu. Reşit olmasına 2 ay var. Olayın olduğu yerde kimse yoktu. Tam da böyle konulu (tecavüz) bir oyun çalışıyordum. O yüzden de kimsenin inanmayacağı bir durum aslında. Oyunda kadının biri saldırıya uğruyor. Polise gittim eşkal belirttim. Daha benim ifademi almadan onu yakaladılar. Ayrıntı anlatıp kimseye mastürbasyon malzemesi vermek istemiyorum. Beni lütfen utandırmayın. Annemler bu durumu bilmiyor, ailem bilmiyor. Böyle bir şeyle gündeme geldiğime inanamıyorum. Şimdi oyun çalışıyorum. Belki bu oyunun kaderini tehlikeye atar bu haber. Bu olaydan sonra psikolojik yardım aldım ve almaya devam ediyorum. Hayata adapte oldum. Ben hayatıma devam ediyorum. Bu olayı büyütüp benim psikolojimi daha da olumsuz etkilemeyin. Bu olayı lütfen kapatın.”










2 yorum: