Chat

Lise Defteri

Lise Defteri | Lise Defteri İzle | Lise Defteri Fan | Arda Kural | Sarp levedoğlu | Emre Altuğ | Ece Erken | Mehmet Can Mincinozlu | Lise Defteri Tüm Bölümleri İndir | Kampüsistan | Dağhan Külegeç | LiseDefterifan.blogspot.com | Lise Defteri Dizi Müziği İnidr |

-------------------------------------------------------------------------------------------- Lise Defteri Dizisinin Kanal d De Tekrar Bölümlerinin Yayınlanmasını İstiyorsanız 0212 413 51 11 Bu numarayı arayıp Lise Defterinin Tekrar Yayınlanmasını Talep ediniz... -------------------------------------------------------------------------------------------- Genis Aile Dizisi

7 Ağustos 2008 Perşembe

Lise Defteri 28. Bölüm-[Son ]- İzle

Part 1


part 2

part 3

part 4

7 yorum:

  1. cok harıka ve guzel dizi keşke yeni bölümleri olsada izlesek seve seve

    YanıtlaSil
  2. way bea inci oldu ya bana cok koydu walla insan sevdiklerini beklemedikleri zaman kaybettikleri zaman cok zor oluyo yaa insallah kimse kerim gibi ortada kalmaz alp gibi duruma da dusmezz filmdeki en iyi karakter bence memetti bi de ada :) inci de tabi ;)

    YanıtlaSil
  3. süper bi diziydi keşke bitmesydi ama son bölm harikaydı...

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi ilk izlediğim gün anlamıştım ne kadar öğretici ve hayal dünyamızın zenginliğinin büyük olduğunu gösterdi bana. Bitmeseydi ama bitti, ben izlerken çok keyif aldım ve bu siteye bu videoları koyanlara çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. lise defteri 2003 yilinin efsane dizilerinden.ozellikle de dizinin mehmeti-sarp levendoglu.zaten hangi dizide olursa olsun efsane rolde.gercek bir oyuncu.yeteneyini cok guzel belli ediyor.

    YanıtlaSil
  6. Bu dizi varken bn 5 yşndaydım yani şimdi 12 yaşındayım ama bu diziyi çooooooooooooooooooook seviyorum =)
    Enm çokta Ediz(Arda)'i :D

    YanıtlaSil