Chat

Lise Defteri

Lise Defteri | Lise Defteri İzle | Lise Defteri Fan | Arda Kural | Sarp levedoğlu | Emre Altuğ | Ece Erken | Mehmet Can Mincinozlu | Lise Defteri Tüm Bölümleri İndir | Kampüsistan | Dağhan Külegeç | LiseDefterifan.blogspot.com | Lise Defteri Dizi Müziği İnidr |

-------------------------------------------------------------------------------------------- Lise Defteri Dizisinin Kanal d De Tekrar Bölümlerinin Yayınlanmasını İstiyorsanız 0212 413 51 11 Bu numarayı arayıp Lise Defterinin Tekrar Yayınlanmasını Talep ediniz... -------------------------------------------------------------------------------------------- Genis Aile Dizisi

26 Temmuz 2008 Cumartesi

LiseDefteri 23.Bölüm İzle

PART 1


PART 2

PART 3

PART 4

11 yorum:

  1. Bu Bölüm aÇılmior :(

    YanıtlaSil
  2. bu bölümü düzelt admin

    YanıtlaSil
  3. bu bölümü düzelt admin

    YanıtlaSil
  4. hadi admin şu 23 ü düzelt yaa en güzel bölümü beşiktaş lisesine dalıcaklar yükle şunu yeniden lütfen yaa

    YanıtlaSil
  5. OOOO yükle şunu admin

    YanıtlaSil
  6. admin arkadaş ya çok merakk ettim allahına şunu ayarla düzelt bişe yap ya

    YanıtlaSil
  7. Lütfen bu bölümü düzeltin. Çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  8. Ya kaç zaman sonra girdim siteye,kapanmış mahkeme kararıyla falan. Admin,ey admin,güzel admin duy be kardeşim sesimi! Bu siteden başka hiç bir yerde yok bu bölüm. Lütfen düzeltiver.. Kaç haftadır bekliyorum ya.

    YanıtlaSil
  9. LAN ADMİN DEDİK BAĞRIMIZA BASTIK ŞU YAPTIĞINA BAK DÜZELT ARTIK TELEF OLDUK BURDA ....

    YanıtlaSil
  10. ya kardes düzelt sunu bee

    YanıtlaSil
  11. ARKADASLAR İZLEYEMEDINIZ BOLUUMLERİ MYNET.DİZİ SEYRET DEN SEYREDEBILIRSINIZ BEN SIMDI BULDUM 7 8 PART OLARAK YUKLEMIŞLER AMA OLSUN HIC İZLEMEMEKTEN IYIDIR.. :)

    YanıtlaSil